Subject: Pöördumine seoses välislähetuse päevaraha maksuvaba piirmäära tõstmisega
From: "Ireen Tarto" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>, "Marko Udras"
Date: Wed, 17 Jan 2024 14:19:03 +0200

Tere!

Eesti Kaubandus-Tööstuskoda pöördub Rahandusministeeriumile poole seoses 
välislähetuse päevaraha maksuvaba piirmäära tõstmisega. Manusest on leitav 
Eesti Kaubandus-Tööstuskoja pöördumine täismahus.

Lugupidamine

Ireen TartoJurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200072> +372 604 0072

 <https://www.koda.ee/en/>

www.koda.ee   www.ettevotluskonkurss.ee   www.estonianexport.ee 
www.enterprise‑europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>